Tutorlezen
Textiel
Voorleesontbijt
Gym in 't Schienvat
Wat heb ik geleerd in de afgelopen periode?

MR 2021-2022

BERICHT UIT DE MR:

Per maart 2022 starten er 2 nieuwe MR-leden: Willemien Zigterman en Anouk Mulder. We willen Marieke Brenninkmeijer bedanken voor al haar jaren inzet.

BERICHTEN UIT DE AR, DOOR RENATE BRUINSMA, VOORZITTER:

De zakelijke ouderavond op 18 november kon geen doorgang hebben door de Covid maatregelen.
Normaal gesproken presenteren de MR, AR en de school hun financiële overzichten en vertellen ze
over de inzet die ze het voorgaande schooljaar hebben gepleegd. Om u toch een beeld te geven,
schreef Renate Bruinsma onderstaande verslag. De AR inzet in vogelvlucht.

Helaas ging het schooljaar '20-'21 anders dan anders door Corona. Ook voor ons als AR betekent dit dat alles anders ging omdat er veel activiteiten niet door gingen. We hebben geprobeerd toch zoveel mogelijk door te laten gaan.

Zoals elk jaar begonnen we met de stoetbomen. Een traditie die natuurlijk door moet gaan! Ook
Sinterklaas kwam gelukkig op school. In 2020 zelfs langer dan normaal. De Sint bleek een slaapkamer op school te hebben. Elke ochtend was te zien dat de Sint er had geslapen!!!

Ook het Kerstfeest kon niet gevierd worden op school. De AR heeft een 'koek en zopie' kraampje
georganiseerd, die Reiner in elkaar heeft gezet. Bedankt nog daarvoor, Reinder! In het kraampje
konden de kinderen warme chocomelk krijgen en iets lekkers. Door de lockdown moest dit evenement nog een dag onverwachts verschoven worden, maar uiteindelijk was het een groot succes.

Toen we eindelijk weer naar school mochten, stond direct de verhuizing naar de tijdelijke school op het programma. De AR heeft ondersteunt met het opruimen en inpakken.

Op de tijdelijke locatie heeft de AR een paasbrunch verzorgd. En op de laatste schooldag zijn er
broodjes hamburger en frikadellen geserveerd en konden kinderen geschminkt worden. Een heel
gezellige dag.

Ook het schooljaar '21-'22 beginnen we met de Stoetbomen. De AR ging er vroeg op uit om takken te snoeien. Op de tijdelijke school werden deze versierd en meegegeven.

Na de herfstvakantie konden we eindelijk naar ons nieuwe schoolgebouw. Wat is het mooi geworden. De AR leden hebben opnieuw geholpen met uitpakken en opruimen.

Gelukkig kon het Sinterklaasfeest in aangepaste vorm wel doorgang vinden. Hoewel we al druk plannen aan het maken waren om met Kerst een opening te organiseren, hebben we ook dat helaas weer moeten verplaatsen.

We hopen op een gezond en gezellig 2022 en dat we in 2022 weer meer met elkaar kunnen
ondernemen!