KindH

Dagopvang & Peuterspeelzaal

De peuterspeelzaal in Kantens is een fijne plek voor de kinderen om samen met andere kinderen te kunnen spelen en leren.
Naast de peuterspeelzaal bieden wij ook volledige dagopvang aan. Onze pedagogisch medewerkers zijn allemaal geschoold in het bieden van verzorging en opvang aan kinderen vanaf 0 jaar. Daarnaast bieden we natuurlijk ook uitdagende peuterlessen en vroeg en voorschoolse educatie aan in de VVE groep.
Aansluitend aan de peuterspeelzaal kunnen we je kind voor of na die tijd opvangen. Ook jongere broertjes of zusjes kunnen bij ons terecht. We hebben een groep voor 0-4 jarigen. Zo kan je kindje zich ontwikkelen samen met leeftijdgenootjes.

Leuke BSO in Kantens

BSO Kantens is een leuke BSO op de basisschool o.b.s Klinkenborg in Kantens. De BSO sluit voor en na schooltijd aan bij school en voorziet in een duidelijke behoefte van ouders voor aansluiting van opvang en school. Ook opvang op margedagen en vakantieopvang hebben wij in het pakket dat wij aanbieden. Tevens bieden wij de mogelijkheid voor incidentele opvang zonder contract.
Op de BSO organiseren we allerlei activiteiten die aansluiten bij de leeftijd van de kinderen. Ook gaan we er af en toe op uit voor een (natuur)wandeling en zijn we vaak buiten te vinden. Afhankelijk van de bezetting mogen kinderen af en toe een vriendje of vriendinnetje meenemen naar de BSO.

Met vriendelijke groet Annelies de Vries